donderdag 25 november 2010

Sherwood Wesley


Deze kaart is voor mijn neefje Wesley, die in december jarig is. Wesley is een geadopteerd zoontje van mijn broer en komt oorspronkelijk uit Ethiopiƫ. En nu de kaart, ik heb hier een Magnoliastempel gebruikt en de huidskleur wat aangepast. De sketch is van de challenge van Create4fun en het achtergrondpapier is van Tilda. En trouwe volgers, bedankt dat jullie altijd zo trouw reageren, ik waardeer dat heel erg. Ik wens jullie nog een fijne avond toe, groetjes...

7 opmerkingen:

  1. hoi


    wat een prachtige kaart!!

    echt een jongenskaart!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart Frosien,daar zal hij wel heel blij mee zijn

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje en wat een mooie kleuren.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat een leuke stoere jongenskaart, daar zal je neefje blij mee zijn.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vrolijk stoer kaartje Frosien!!! Wesley zal er vast blij mee zijn.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Frosien,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo in het groen, een echte jongenskaart waarbij hij zichzelf kan herkennen als stoere held!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen