zaterdag 27 november 2010

Een Tierelantijntje


Gisteravond heb ik deze kaart gemaakt maar het werd wat te laat om hem erop te zetten,dus dan vanmorgen maar. Dit kerstplaatje is van Tierelantijntje, ik heb hem vaker gebruikt, maar hij blijft mooi, vooral de kleuren zijn zo mooi. Het borduurpatroon en de vorm van de kaart komt uit het boekje Bloemenkaarten maar je kunt er ook een Suzy mal voor gebruiken. Zo zag ik bij een andere blog dat je ook mee kunt doen aan een challenge van EHI (een hoop inspiratie blog), ik dacht ik stuur die kaart daar maar heen, misschien kunnen ze daar wat mee. Hij is goedgekeurd, dus dames misschien ook wel wat voor jullie om daar ook eens aan mee te doen. Klik op de link hiernaast en je bent op hun blog.

8 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje frosien mooie kleurtjes
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten maak je Frozien en de kleur is zeker mooi .Gr. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, een paarse kerstkaart! Mooi met die witte geborduurde swirl!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kerstkaartje Frosien! Het is idd een prachtig plaatje in mooie paarstinten.
    Je zou em ook kunnen insturen bij de EHI borduurchallenge(http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.com/)Neem eens een kijkje..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kerstkaartje heb je weer gemaakt Frosien.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje Frosien, vindt de kleur ook prachtig!!!
    Liefs Penilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Frosien,
    Ik las dat jij ook aan je spataderen geholpen bent. Wat voor behandeling heb jij gehad? Ja in de winter ga je niet zo snel voor je plezier wandelen.... sterkte en beterschap!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen