zaterdag 6 november 2010

Een gebreide sjaal


Tja, dit is even weer eens wat anders. Ik heb in september een nieuwe winterjas gekocht en daar moest nog een sjaal bij die de zwarte kleur wat opfleurde. In het hobbywinkeltje in Balk viel mijn oog op de tas van scheepjeswol van Eline en van 1 bol waar je 12 steken van op moest zetten met pen nr.5 kon er precies een mooie lange sjaal uit. Hij is lekker dik en lekker zacht, dus een aanrader voor iedereeen die breien kan en ze zijn nog mooi ook. De wol is er in vele kleuren. Ik zou zeggen brei ze, de groetjes en tot een volgende keer,want ik ga nu eerst weer verder met de kaarten.

6 opmerkingen:

  1. wat een prachtige sjaal heb je gemaakt, mooie kleuren
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frosien,

    Ja laat de winter maar komen.
    Jij bent er klaar voor.
    Alleen hoop ik dat er niet weer zo veel sneeuw komt.
    Maar je sjaal is mooi geworden hoor.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je sjaal is prachtig Frosien. En met naalden nr 5 gaat het tenminste lekker snel. Ik heb heel wat afgebreid maar nu voorlopig even niet meer..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Frosien, vorige week was ik bij mijn kleinkinderen in het noorden van ons landje. Mijn kleindochter van 9 liet vol trots net zo'n sjaal zien. Ze had hem zelf gebreid. Jammer dat ik niet meer naar het breiwinkeltje in hun dorp kon gaan. Nu moet ik bij mij in de buurt gaan zoeken naar die leuke wol. Ik heb er zo'n zin in om zo'n sjaal te gaan breien.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sjaal heb je gebreid.
    Nu mag het winter worden voor je.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ziet er lekker warm uit Frosien, vindt de kleur ook prachtig!
    Liefs Penilla

    BeantwoordenVerwijderen