woensdag 28 december 2016

Een klein cadeautje

Morgen heb ik een verjaardagscadeautje nodig. Bij de èèn wel bij de ander weet je niet wat je kopen moet. Ideaal dat ze bij Marianne Design zo`n mal ontworpen hebben. Vanmiddag heb ik hem uitgedraaid en dit is het resultaat geworden. Dit is leuk, dit geeft iets meer dan een gewone envelop. Dit is nu de laatste creatie van dit jaar. Ik wens iedereen een goede jaarwisseling toe en wij hopen dat we het nieuwe jaar vol goede moed weer verder kunnen gaan met mooie kaarten maken.
O ja, nog een leuk nieuwtje, ik heb de 1e prijs gewonnen met deze kaart bij Knutsels en kadootjes, wat ik krijg is nog een verrassing. Leuk, zo voor het einde van dit jaar.
 Groetjes Frosien

1 opmerking:

  1. Inderdaad zo is een cadeautje geven veel leuker

    prachtig pillowboxje...
    en gefeliciteerd met je 1e prijs met je schitterend kaartje ...dik verdiend hoor ...geniet er maar lekker van

    en ook voor jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en voor 2017 veel gezond , geluk en heeeeeel veel creativiteit
    Bedankt ook voor de leuke reacties van afgelopen jaar...
    we gaan zeker weer met volle moed verder...
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen