zaterdag 7 januari 2017

Schudkaart

Allereerst iedereen nog de beste wensen voor dit nieuwe  nieuwe jaar. Het nieuwe jaar zet in op deze winterse dag in met een schudkaart. De eerste keer dat ik zo`n kaart maak en in de schudkaart zitten hartjes en blaadjes. De achtergrondvorm is van Dutch Doobadoo en achtergrondpapier van Marianne Design evenals het plaatje, Bunny Love enn de mallen. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, iedereen nog een fijne avond toegewenst.  Groetjes Frosien

Deze kaart doet mee met de challenge van:

HobbyVision, schudkaart
De Egel, gebruik een Dutch Doobadoo vorm
Marianne Design Divas, alles mag

7 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Frosien en voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat we elkaar maar weer veel mogen inspireren. Het begint dit jaar wel heel goed. Wat is dit schitterend zeg. Prachtige gecombineerd met deze mal van DDD en die leuke nieuwe plaatjes van MD. Ik heb erg getwijfeld of ik deze ook zou kopen. Niet gedaan maar daar heb ik geloof ik nu al spijt van als ik dit zo zie.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterend shakerkaartje Frosien...leuk drieluikje in deze ronde vorm en ook prachtige details erop ...echt al een lentetafereeltje...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Frosien. Een heel leuk model en mooie details erop verwerkt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief voorjaarsachtig drieluik heb je gemaakt met het stencil van Dutch Doobadoo Frosien. Gaaf om dan in het middelste deel een "shakerdeel" te verwerken.
    Dank je voor je deelname aan de eerste challenge van 2017 bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Ja heel erg leuk gemaakt,
    heerlijk vrolijk ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Januari 25' Challenge bij De Egel !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD) }

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk! Goed bedacht hoe je het schudgedeelte hebt gemaakt. Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen