maandag 12 december 2016

Winterlandschap

Allereerst ga ik iedereen bedanken die aan mij gedacht heeft op mijn 50e verjaardag. Hetzij door een kaart, telefoon of een felicitatie via Facebook, geweldig. Ik heb een prachtige dag gehad, wij zijn met de familie al wezen eten op mijn man`s verjaardag omdat er een paar verhinderd waren op 9 december en degenen die vrijdag wel konden komen zijn er geweest, ik mag terugzien op een geslaagde dag. Nu alles weer wat achter de rug is ga ik weer eens een kaart plaatsen. Seasons greetings. Alles wat ik hier gebruikt heb zijn de welbekende produkten van Marianne Design. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en wens iedereen nog een fijne dag toe, groetjes Frosien
                                                                               Deze kaart doet mee met de  volgende challenges:
De Egel, rendier, hert of ree
Marianne Design Challenge Blog, een winterse kaart
AnmaCreatief, alles mag
 
 

16 opmerkingen:

  1. Hele mooi boxcard geworden.Mooie kleuren ook.
    Leuk dat je mee doet met onze Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Alsnog van harte met je verjaardag !
    Je kaartje is heel erg mooi ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'December' Challenge bij De Egel !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kerstkaart frosien, wat een schitterend winters tafereeltje erop....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte Frosien! Mooi deze winterboxkaart.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige winterse kaart Frosien. leuk met de blauwe bomen. even wat anders. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie winterkaart!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige winterse boxcard Frosien!
    Heel mooi gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag net al je andere doorkijkje maar had deze ook nog niet gezien. Mooi is deze ook maar toch vind ik die andere net iets mooier. Die heb je ook wat voller gemaakt geloof ik en dat lieve sneeuwpopje doet het ook goed erop.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi Oostenrijks wintertafereeltje Frosien, ik krijg zin om er naar toe te gaan en te genieten van de sneeuw.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi winterlandschap in de boxkaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi Frosien!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk kaartje. Gezellig dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart en model!Fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Een mooi en creatief 2017 gewenst. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous scene!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a wonderful card. Thank you for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge. Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen