maandag 15 september 2014

Hollandse klompen

Hollandse klompen. Wij hebben ze nog bewaard als herinnering van mijn schoonvader. Vandaag is het precies 3 jaar geleden dat hij overleden is. Hij droeg vaak klompen en gisteravond hadden we nog over zijn bekende stap in zijn klompen.  En klompen is dacht ik echt iets uit Holland...en
nu deze kaart, dat was even wennen om weer een gewone vierkante kaart te maken... het werkt zo lekker op de vormen van Dutch Doobadoo.  In de la vond ik nog een vintage plaatje met hollandse klompen en heb deze ook gebruikt voor deze kaart die meedoet met de challenge van WLVC met het onderwerp Dutch. Ik hoop dat jullie deze kaart mooi vinden. Een fijne dag nog, groetjes Frosien

22 opmerkingen:

  1. mijn vader droeg ook altijd van die gele klompen, leuke kaart heb je gemaakt een mooi vintage geheel,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kaart prachtig! Toevallig heb ik dit plaatje gisteren ook vastgehad, ik wilde een kaart maken voor WLVCB maar kwam er niet uit, het lukt me maar niet dus deze keer doe ik daar niet mee. Jouw kaart is echt heel leuk en ook echt heel Hollands. succes, Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Hollandse kaart! Ik was ook op zoek naar dit plaatje ik vond die klompjes zo leuk... weet je zo nog waar ie weg komt?
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi frosien

    wat een mooie eerbetoon aan je schoon vader
    echt een mooie kaart
    groetjes anneke uit hengelo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk met die klompjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had je kaartje al voorbij zien komen op FB, je hebt er een mooie toepasselijke kaart van gemaakt Frosien, bedankt weer voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een hollandse kaart,hij is erg leuk geworden.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wie wat bewaard die heeft wat, wat zo'n plaatje wel niet voor herinneringen oproept..
    ik vind hem heel mooi gemaakt!
    Bedankt voor je deelname bij wlvc!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Frosien met de oudhollandse klompen erop. Mijn opa droeg ze ook bijna altijd.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Frosien,
    Prachtige kaart heb je gemaakt en ik begrijp dat het voor jou ook een dag is met een herinnering. Dat is het voor mij vandaag ook,ik zou vandaag namelijk 50 jaar getrouwd zijn. Maar ben al 8 jaar alleen. Maar ondanks dat toch wel een specialecdag.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuk Hollands kaartje, mooi gemaakt. Bij ons staan er nog een paar van die gele klompen in de garage..........ze worden nog een enkele keer gebruikt!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC en groetjes van Janet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart met de klompen! Een dag met herinneringen....
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een geweldige leuke kaart frosien en ja die klompen hè....we hebben daar denk ik bijna allemaal wel een herinnering aan...leuk...en echt Hollands.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart zeg, heel gaaf ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Frosien,

    Ik ben eerst maar eens volger van je blog geworden, want ik zie zoveel mooie creaties!
    Je kaartje is echt heel mooi gemaakt.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt mooi Frosien en die gele klompen , leuk! Zo herkenbaar de klompen, mijn grootouders , ook mijn Beppe, liepen altijd op klompen op de boerderij, zo herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Frosien. Wat een geweldige kaart. Zo leuk dat je er zelf gele klompen bij hebt gezet. IK draag ze altijd als ik de was ophang. Handig op het gras. Geen natte voeten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Frosien . Heel leuk gemaakt deze reep. Leuk verpakt. Ook al is een deel van de verpakking verdwenen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen