dinsdag 9 september 2014

De sneeuwuil

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de reacties van mijn vorige kaart. Zoveel reacties had ik niet verwacht want deze kaart deed niet mee met een challenge. Vandaag laat ik jullie een kaart zien die wel gemaakt is voor de challenge deze keer van Gerda`s Hobbyshop. De gebruikte materialen  zijn van Marianne Design  de ronde creatables  LR0327, dennenappel en takje LR0286, craftables boompjes CR1287 en hekje 1288, Van Joy hertje 6602/2029 en vogeltjes op tak 6003/0045 Achtergrondpapier is ook van Joy de Winter paper bloc en de mal lijn is een shape arr card van Dutch Doobadoo. Ik ben benieuwd naar jullie reacties op deze kaart
, groetjes en nog een fijne dag, Frosien

15 opmerkingen:

  1. Leuk kerstkaartje met al die beestjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, mooi gebruik van mallen en plaatje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, mooie details, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een supermooie kaart. En de reacties op je vorige kaart waren terecht. Ik reageer bij deze want hij is dan ook geweldig mooi!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Frosien,
    Het is echt winter op je kaart heel mooi gemaakt met de nieuwe malletjes voor kerst.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Frosien erg leuk deze kaart met het mooi plaatje van de sneeuwblind. Je hebt erg mooie mallen gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi is je winterkaartje met het prachtige winterlandschap Frosien!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, heel mooi plaatje heb je gebruikt!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Wat een leuke kaart is dit, dat plaatje van die sneeuwuil is prachtig en komt, mede door gebruik van het papier en de mooie mallen, ontzettend mooi uit,Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Frosien. Mooi dat plaatje van de uil en hoe het papier er op afgestemd is.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart,leuke mallen heb je gebruikt en mooi papier.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige winterse kaart Frosien. Heel mooi gemaakt.
    Ik wil je ook bedanken voor de prachtige kaarten die Anne en ik mochten ontvangen. Prachtig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen