vrijdag 19 september 2014

Een tussendoortje

Zo nu en dan kwam hij voorbij, een reep chocolade. Een leuk idee, dus heb ik hem ook nagemaakt. Ik had hem eigenlijk gemaakt voor de challenge van Marianne Design maar ik denk niet dat hij helemaal aan hun voorwaarden voldoet maar wie weet....wel de 9 vierkantjes en het materiaal van Marianne Design, maar het zijn geen 9 gekleurde vierkantjes.... ik stuur hem toch maar in. Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag toe, geniet er maar van, het is prachtig weer, groetjes Frosien

17 opmerkingen:


  1. Wat een leuk idee zeg, heel erg gaaf gemaakt ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke chocoladereep, erg mooi gemaakt,
    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel een hele leuke invulling van de challenge. Ik vind het prachtig geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Negen vierkantjes zijn negen vierkantjes, toch? ;-) Ik vind het wel een creatieve invulling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm...heerlijk ziet de reep eruit!
    Ik heb 'em ook al een paar keer gemaakt maar dan allebei voor een man. De 1e in jan. voor Gert, onze schoonzoon.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hall Frosien,
    Erg leuk je chocolade kaart. Hij staat bij mij ook op mijn to do lijstje. Had hem ook al een paar maal voorbij zien komen, succes er mee.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, wat ontzettend mooi gemaakt!
    Fijn weekend, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo staan er altijd dingen op een "to do" lijstje bij ons bloggers.....en zo ook deze chocoladereep. Jij hebt er in ieder geval een bijzonder smakelijk geheel mee gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg de chocoladereep. Leuke mal,je hebt er echt
    wat moois van gemaakt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een creatieve invulling van de challenge, mooi gedaan! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan !! Krijg er direct zin in.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Frosien,
    wat mooi zeg je zou er zo in bijten dat het zo lekker er uit ziet
    heel knap gedaan prachtig!
    lieve groetjes van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart Frosien, je moet maar op het idee komen....Heel KNAP gedaan

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Forsien,
    Wat leuk dat jij ook een chocoladereep heb gemaakt hij ziet er prachtig uit. Leuk met het vintageplaatje erop.
    Leuk dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen