woensdag 22 juni 2011

Tulip Wheelbarrow


Hallo dames, allereerst ga ik iedereen op deze wijze bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Ook nieuwe volgers van harte welkom, ik hoop dat jullie gezellig meedoen, reacties ontvangen is altijd leuk. En dan Thea, die afgelopen maandag de candy bekend maakte en ik daarvan de gelukkige mag zijn van een set mooie aqua markers en een bijpassende aquarel block. Thea, nogmaals hartelijk bedankt. Ik, die nog nooit met stiften gewerkt heeft is gisteravond daar meteen mee aan de slag gegaan, met deze kaart als resultaat. Ik moet zeggen , het werkt verslavend. Altijd werkte ik met derwent kleurpotloden, maar nu ik hiermee bezig ben, moet ik nu zeggen dat dit wel een opvolger van word. Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van Dutch Magnolia Lovers. Hun recept is, gebruikt bruin kartonkleurig papier en een doily stans. Verder mijn bekende recept, een crealies stans, een creatables, 2 martha Stewardponsen, Magnoliastempels en een Nestabilitie. Ik hoop dat jullie deze kaart ook mooi vinden, iedereen een fijne avond toegewenst en tot een volgende keer hopen we. Groetjes Frosien

26 opmerkingen:

  1. wow frosien wat een mooi kaartje
    je gelooft bijna niet dat het de eerste keer is dat je met markers heb gekleurd
    zo mooi gedaan
    en gefeliciteerd dat je dat heb gewonnen
    groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een schitterende kaart Frosien!!! Je hebt het supermooi ingekleurd en dat voor de 1e keer...
    Trouwens gefeliciteerd met het winnen van de candy.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Frosien je bent weer een bofkont met het winnen van zo een mooie candy heel veel plezier ermee het is je van harte gegund

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    wat een super gaaf kaartje!

    erg mooi gemaakt en gefeliciteerd met het winnen van de candy!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig zeg! Je hebt weer prachtige kleuren gebruikt Frosien!
    gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt met hele mooi kleuren,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooi kaart Frosien!! en is het echt de eerste keer dat je met aquamarkers een afdrukje inkleurd, ongelooflijk goed gedaan!! Gefeliciteerd met het winnen de candy!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Frosien,
    Zo die is mooi geworden!!! Mijn complimenten voor het kleurwerk, echt super.
    Een prachtige kaart met mooie details.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi gemaakt! Zowel de kaart als het kleurwerk.
    Gefeliciteerd met je candy!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou voor de eerste keer met aquamarkers, prachtig resultaat frosien.
    heel mooi kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Frosien , wat een prachtige kaart is dit !! En wat heb je super gekleurd voor de 1e keer met de markers. En leuke keuze van stempel. Ik vind de combi van kraft met paars erg mooi. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kaart Frosien, schitterend model en prachtige kleuren!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart is dit Frosien, mooi hoor dat paars.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart en mooi ingekleurd, zeker voor de eerste keer.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Frosien. Mooie kaart heb je weer gemaakt. Die aquamarkerverslaving herken ik. De potloden blijven bij mij steeds meer ongebruikt.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Frosien je laat ons weer iets moois zien.
    Fijne avond en groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauuuw wat een super mooi kaartje en wat heb je het mooi ingekleurd en nog gefeliciteerd met
    je gewonnen prijs

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart Frosien!!
    Leuk hoe je de doily hebt gebruikt!
    Veel hobby plezier met je candy!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van Harte Gefeliciteerd met deze prachtige prijs die je gewonnen hebt.
    En je kaartje is ook weer schitterend Frosien!!
    Prachtig met de doily tegen de achterkant en het papier is prachtig.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart heb je gemaakt Frosien! Heel mooi van kleur.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML.
    Veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooie kaart Frosien, wat heb je ook geweldig gekleurd en dat voor het eerst met aquamarkers!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Frosien,
    Prachtige kaart heb je gemaakt zeg!
    Supermooi ingekleurd....en dat voor de allereerste keer...da's echt niet te zien!
    Superleuk dat je meedoet aan onze DML-Challenge.
    GRoetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja hoor..wij vinden hem mooi!!

    En wat super dat je zo`n mooie prijs hebt gewonnen!! Gefeliciteerd!!

    Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij DML !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi papier en leuk zo met die Doily erbij.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk dat je een candy gewonnen hebt en als dit de 1e keer is dat je hiermee kleurt vind ik je een kei hoor, petje af.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen