woensdag 8 juni 2011

Strawberry Jummy Tilda


Eindelijk weer eens in blogland. Ik heb wel geprobeerd om op jullie kaarten te reageren maar zelf een kaart maken, daar kwam niets van. Vorige week woensdag was ik een dagje naar mijn ouders en kwam ziek thuis. Buikgriep. Met Hemelvaartsdag heb ik de hele dag op bed gelegen en daarna ontbrak me even de lust om een kaart te maken. Afgelopen maandag ging mijn man mij achterna. Hij mag gelukkig ook weer opknappen. Gisteravond hoorde ik dat er een griepgolf in ons dorp heerste, de helft lag op bed en dachten allemaal aan de komkommers en de sla en tomaten die ze gegeten hadden. Maar we krijgen weer zin in eten. Als je deze lekkere aardbeien ziet, zou je dan geen trek krijgen? Ik heb een magnoliastempel gebruikt, de strawberry jummy Tilda. Achtergrond papier is van Maja design. De doilystans is de engelse tea party. Een aarbeiknoopje te koop bij het Hobbyhoekske en het roosje komt bij Xenos vandaan met daaronder een doohikey. Deze kaart doet mee met de challenge van Derwent, alles mag..,groetjes Frosien

20 opmerkingen:

  1. jazekers ze zien er lekker uit frosien.
    de aardbeien.
    je kaartje ziet er prachtig uit, leuke kleurtjes en papier gebruikt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig mogen we nog wel aardbeien eten.
    Maar ik eet ook gewoon komkommers en tomaten, die bacterie is allang verdwenen.
    Je kaartje is super geworden. Gelukkig duurde je griep niet lang!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat toevallig, zelfde stempel, zelfde papier, die van jou is ook helemaal geweldig geworden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat je weer opgeknapt bent, je kaartje is om op te eten ziet er heerlijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel leuk kaartje!

    heel mooi papier en een erg leuk stempeltje!

    fijn dat je weer bent opgeknapt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Frosien,
    Wat een prachtig kaartje, nog maar net beter en dan alweer aan het knutselen!

    Leuk afdrukje zeg! Zijn die net nieuw?

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Frosien,

    Wat een geweldig mooi kaartje!
    Beterschap voor jou en je man, knap maar snel weer op.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief en lekker :) kaartje!! Mooie doily is dat. Fijn dat je weer opgeknapt bent en weer zin hebt om te freubelen.
    Groetjes, marijke en chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt, echt zomers met de aardbeitjes! Gelukkig zijn jij en je man weer wat opgeknapt.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig is dit schattige kaartje, supers dat je meedoet met onze challenge, groetjes Ellen, Derwentteam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blij dat je weer bent opgeknapt. Prachtig kaartje, lekker zomers. Ik krijg nu idd zin in aardbeien.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Frosien,

    Je zou er zin in krijgen die lekkere aardbeien.
    Het is weer een schattig kaartje geworden.
    Heb je vorige week mijn prive mail wel gekregen?
    Ik hoor het wel van je.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Frosien,
    ik kom via via op je blog terecht, je maakt hele leuke dingen !! dat is fijn om te zien...
    Ben maar ineens volger geworden, dus ik kom nog wel een keertje terug,
    mooie kaart heb je hier,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superlief kaartje Frosien!!! Leuk is het aarbeienknoopje. Je hebt al van de nieuwste magnoliaatjes zie ik...wat zijn ze schattig ;)
    Vervelend dat eerst jij en later je man ziek waren. Ik miste je al maar gelukkig ben je weer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterend kaatje frosien, gelukkig ben je weer opgeknapt, je hebt eer een heel lieve tilda gebruikt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Frosien,
    Wat heb je een mooi kaartje gemaakt ondanks dat het een beetje tegenzat met de gezondheid.
    En wat zijn ze weer lief hè de nieuwe Tildaatjes.
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige kaart heb je weer gemaakt Frosien! Dit stempeltje is zo lief.
    Het papier wat je gebruikt heb, is ook heel mooi.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje Frosien,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er supefr uit,bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtig kaartje Frosien en wat is die stempel leuk he je hebt er weer wat moois van gemaakt

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen