maandag 13 juni 2011

25 jaar getrouwd


Vandaag heb ik deze kaart in elkaar geprutst. Een echtpaar bij ons uit de buurt mag deze week gedenken dat ze 25 jaar getrouwd zijn. Deze stempel had ik nog liggen en voor de aardigheid heb ik deze maar voor hun gebruikt. Voor hun doen verouderen ze nog niet zo erg, maar ondanks alles zijn ze na 25 jaar wel ouder geworden. De stempel is van Mo Manning en heet Jack en Ginger. Achtergrondpapier is van Maja-design serie Fika. Verder wat creatables en een doohichey met de tekst uit de computer. Iedereen nog een fijne dag toegewenst. We hopen nog even naar de fiets-elfstedentocht rijders te gaan kijken. Elk jaar vind ik het een hele prestatie om 240 km op deze dag te fietsen. Groetjes Frosien

18 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een super mooie kaart!! Helemaal als je je nog zo jong voelt haha!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frosien,

    Prachtig kaartje! Onze club zal al wel langs zijn, ik kijk af en toe even op omroplive.nl. Dat is volgens mij in Sloten.
    Ik hoor de verhalen straks wel.

    Fijne dag,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje is dit, het bruidspaar zal het zeker waarderen.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Frosien enne leuk afdrukje:))
    Mooie bloementoef heb je gemaakt op de kaart.
    groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje, deze stempel leent zich er goed voor.
    je buren zullen hem zeker mooi vinden al zien ze er niet zo oud uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterend kaartje!

    een hele leuke stempel en die bloemen erbij zijn ook erg mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij zijn ook al 25 jaar getrouwd, maar ik herken mijzelf niet in het stempeltje.... hihi.
    Mooi kaartje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Frosien! Leuke afbeelding en hele mooie bloemen toef, een heel mooi geheel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Frosien,

    Echt weer een hele mooie kaart.
    Ik vind de kleuren ook erg mooi.
    En wij zijn 29 juni 27 jaar getrouwd hoor.
    Dan weet je het even ha ha.
    Nee grapje hoor.
    Ik probeer van de week ook weer even een berichtje te posten.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Frosien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oohh wat een schitterende kaart Frosien! Leuk is deze digi ;)
    Prachtig zijn je bloemen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een leuke, geslaagde kaart ! mooi gemaakt,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben al 36 jaar getrouwd maar voel me totaal nog niet zo :):)
    Maar je hebt 'n prachtig kaartje met 'n super stempel voor het echtpaar gemaakt!!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Frosien wat een prachtkaart meis en ik vind die stempel zo leuk

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Frosien wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Die stempel is echt gaaf.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een leuk kaartje in elkaar geprutst! (hihi) De stempel vind ik geweldig, erg mooi geheel.
    gr. Karin http://scrapblog-karin.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart met een leuke stempel.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen