woensdag 24 oktober 2018

Warme winter wensen

Ik ben een poosje niet meer aan het bloggen geweest, maar ik ben nog wel bezig hoor, maar steeds met dezelfde mal en met dezelfde soort plaatjes en dan voor de kerst. Zo werd er bij Marianne Design Challengeblog een kaart gevraagd met de kleuren zwart en oranje maar dan denkend aan een herfstkaart of halloween. Helaas heb ik niets met halloween en een herfstkaart heb ik momenteel ook niet meer nodig, ik heb dit plaatje gepakt, want deze komt met de kleur overeen en heb daar mijn eigen draai aan gemaakt.

De produkten die ik gebruikt heb zijn 100% Marianne Design, ik zoek ze deze keer niet op, ik heb n.l. niets met de prijzen die je kunt winnen voor de challenge, ik doe alleen mee om te hopen dat het getal van deelname over de 25 komt want ik hoop dat deze challenge blog stand houd, ook in het nieuwe jaar.

Ik wens jullie nog een fijne dag toe, groetjes Frosien

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je het goed opgelost Frosien als je niet met halloween/herfst meer nodig hebt. Jammer dat je de prijzen niet aanspreken dit keer maar wel tof dat je meehelpt ons blog overeind te houden.
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk geheel heb je er van gemaakt! De pinguin past mooi in het zwart/oranje thema.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart is het weer geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk geworden.
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge Hoofdkleuren Zwart/Oranje.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een mooie kaart Frosien! Eigenlijk is het best een chique kaart zo met zwart voor de mal en andere accenten. De leuke pinguin komt zo ook goed tot zijn recht.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen