dinsdag 2 oktober 2018

Herfst lantaarn

Eindelijk, hier ben ik terug met een nieuwe kaart voor jullie. Het duurde even, het wilde niet zoals ik het voor ogen had (ik was even mijn inspiratie kwijt). Ik was bezig met een kaart en die heb ik wel afgemaakt en verstuurd, maar of die helemaal geslaagd was...  ik heb de foto hieronder gezet, kijk maar even, zo ben ik weer opnieuw begonnen met een andere kaart. Ik heb me laten inspireren door Tineke van der Linden en Tjitske van de Heide. Zij lieten ons een prachtige kaart zien met een herfsttafereeltje erop, leuk en dat heb ik ook maar gedaan en dan de invulling op mijn eigen idee.

De gebruikte materialen zijn:

Dutch Doobadoo 470713683 Lantaarn
Achtergrondpapier, Driftwood PK9134
Plaatje Autumn IT579

LR0360 Tiny gras
LR0372 Paddestoelen
LR0373 eikenblad met eikels
LR0403 varens
LR0545 zonnenbloem
LR0550 larix
LR0243 kaars
CR1336 herfstbladeren
CR1340 eekhoorn
CR1420 takjes
CR1422 spinnenweb
CR1383 insekten

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
Marianne Design Challenge Blog, maak een leuke vorm kaart
Knutsels en kadootjes, vallende bladeren

Ik hoop dat deze kaart jullie in de smaakt valt, ik wens jullie nog een fijne dag toe, groetjes Frosien

7 opmerkingen:

  1. Geweldige lantaarn geworden.
    Leuk dat je mee doet aan onze Challenge "andere vorm kaart".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer geslaagde kaart Frosien al vind ik met die andere ook niets mis hoor.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze lantaarn is geweldig! Maar de pompoen vind ik ook erg mooi.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie lantaarn is het geworden, je pompoen kaart is ook super
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige herfstlantaarn heb je gemaakt.
    Ook de pompoen is mooi geworden.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige lantaarn heb je gemaakt , heb mij ook laten inspireren door Tineke en heb er een lichtje ingemaakt met een tafereeltje dus geen kaart kan dus niet meedoen ,zet hem eerdaags wel op mijn blog.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen