maandag 18 februari 2013

Een tag

Sorry dames dat het weer zo lang duurt dat ik weer eens met een kaartje kom. Ik had er gewoon geen tijd voor ook al zou ik dat graag willen. Ik zag dat er weer nieuwe volgers erbij gekomen waren, wat leuk, ik probeer door te zetten met deze blog maar het voorjaar komt eraan en dan begin ik in maart weer een paar vertrekken op te knappen. Lekker weer verfen en behangen, ik heb er zin in. Op een grote boerderij blijf je altijd bezig. Deze keer heb ik een tag gemaakt met de produkten van Marianne Design. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, deze tag doet mee met de challenge van Marianne Divas. Groetjes Frosien

24 opmerkingen:

  1. Hoi Frosien,
    Hele mooie tag heb je gemaakt..leuk het vogelhuisje en de vogels, prachtige kleuren...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frosien,

    Hij is erg leuk geworden je tag,

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit Frosien! Ik heb dat ook hoor dat ik weinig doe, soms zijn er gewoon andere dingen die eerst moeten, en dit is geen moeten hoor, ik begrijp dat schilderen en behangen voor gaan, en het is ook leuk om te doen. Succes ermee!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die weer geweldig, super leuke details, die stansen zijn gaaf zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk vind ik je lentetag Frosien!! Prachtig in het mooie blauw.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Frosien, schattige tag heb je gemaakt, ja en wat moet dat moet he? sommige dingen gaan nu eenmaal voor, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Frosien. Erg mooi gemaakt deze tag. Watzijn de mallen van MD weer leuk He. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Frosien,

    Wat een prachtige tag heb je gemaakt en wat zijn de nieuwe stansen weer geweldig he.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een echte voorjaarstag geworden Frosien! Leuk met de nieuwe mallen, mooie kleurtjes! En wat de boerderij betreft denk ik inderdaad dat jij je nooit hoeft te vervelen. Wel mooi dat je ook plezier beleeft aan het opknappen van je vertrekken!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi!
    Kleuren vind ik ook prachtig.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende tag heb je gemaakt Frosien, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een prachtige creatie.
    En veel succes met het klussen.
    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige label!! Mooie kleurencombi!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig mooi Label heb je gemaakt, top!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie en vrolijke Tags heb je gemaakt
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is such a cute tag :D I LOVE the way you have combined all those new dies. Thank you for joining us at Marianne's Design Divas and good luck.
    Huge hugs

    Amy xx

    BeantwoordenVerwijderen