maandag 4 maart 2019

Condoleance kaartjes

 
Maak condolance kaarten is de opdracht voor de 220 e challenge van Marianne Design. Ik heb er 2 gemaakt, ook omdat condoleancekaarten in het meervoud stond,
de design teamers mogen zelf kiezen welke hun het beste vinden voor deze challenge.

Voor het eerste kaartje heb ik gebruikt:

LR 0513 Dandelion
CS0968 Clear stamps voor moeilijke momenten
PK9154 Eternity achtergrondpapier

Voor het 2e kaartje heb ik gebruikt:


LR0255 blad met nerven
CR1336 kleine blaadjes
CS0968 Claer Stampsvoor moeilijke momenten
PK9154 Eternity achtergrondpapier

Sorry dames, ik was bij de laatste 2 kaarten voor jullie wat gemakzuchtig...elke keer weer de nr. van mallen opzoeken, ik dacht ik zet er gewoon bij dat het 100% Marianne Design is, ik verneem dat dat niet voldoende was om. Nu heb ik dat wel gedaan, ik hoop dat dit goed gekeurd word. Groetjes Frosien

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze condoleance kaaRten Frosien. af en toe heb je ze toch nodig en dan heb je wat moois.Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Frosien!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Frosien.
    Leuk dat je mee doet met de Condoleance challenge.
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten, mooi in zijn eenvoud. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei prachtig geworden Frosien.
    Hopelijk voorlopig niet nodig.
    De mijne zijn helaas al allebei op de post....
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze beide erg mooi!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen