maandag 21 januari 2019

Een kaboutermok


We gaan weer gezellig meedoen met de challenge van Marianne Design. Deze keer willen ze graag een kabouterkaart van ons zien, een leuke opdracht en ik ben hiermee aan de slag gegaan. De mok is een collectables van Marianne Design waar ik de kabouters van een creatables gemaakt heb opgeplakt. Verder heb ik hem versiert met een swirl, bloem en blaadjes en een paar kleine paddestoeltjes. Dit is het resultaat, 100% Marianne Design, ik hoop dat jullie hem mooi vinden, ik wens jullie nog een leuke dag toe, groetjes Frosien

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk bedacht om een geruite mok te maken voor de gnomes Frosien. Goed gelukt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Frosien!
    Leuk gedaan met de mok!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie mok geworden, erg leuk.
    En over mijn kaart...hihihi ik had de paddestoelen wit gehouden omdat ze in het plaatje wat ik heb gebruikt ook wit zijn...
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge kabouters.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. CET
    Ik fien de kaart echt prachtig Frosien!

    Groetnis,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat super leuk gemaakt met de mok Frosien.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo wil ik ook wel een warme chocomelk drinken.
    Erg mooi gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is echt leuk Frosien!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen