donderdag 20 december 2018

Iedereen Goede Feestdagen toegewenst

Dit is de laatste kaart van dit jaar die ik ga plaatsen. Ik wil graag iedereen bedanken die even langs kwam en een reactie achterliet bij mijn eigengemaakte kaarten. Nu ga even in de rust, nou ja rust... Begin volgend jaar tel ik alweer verschillende jarigen en er zijn er wel wat bij die een mooie kaart van mij verwachten. Ik hoop dat dat gaat lukken.  Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge 215 van Marianne Design. Maak een kaart met deze prachtige kleurcombi. Daar hoef ik niet zo lang over te denken, want die kleurcombi is super! Dit zijn de mallen en papier die ik daarvoor gebruikt heb:

LR0560 Kerstbal
LR0437 Petra`s twigs
LR0438 Petra`slarix
LR0550 Tiny`s larix
LR0142 Poinsetta`s
LR0244 hulsttakje
Col1325 banner
CS0861 clearstamp, kerstwensen Anja van Laar

Achtergrondpapier, PK9157
Plaatje IT607

En de vorm van de kaart is van Dutch Doobadoo, een kaasplankje

Deze kaart doet mee met de challenge van Marianne Design met deze kleurcombi:

En nu wens ik iedereen Goede Kerstdagen en alvast de beste wensen voor het Nieuwe jaar

oftewel in het Fries, Noflike Krystdagen en een Lokkich Nijjier tawinske,

Oant Sjen... groetjes Frosien

9 opmerkingen:

  1. Je sluit het jaar heel mooi af met deze kaart!
    Lia x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw Frosien...wat een schitterende uitvoering met het kaasplankje en de kleuren combi is echt prachtig! Ik wens jou ook fijne kerstdagen en weer een heel mooi creatief Nieuwjaar!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een plaatje is je "kaasplankje" geworden Frosien. Heel sfeervol opgebouwd met de mooie materialen van Marianne Design.
    Voor jou en je dierbaren ook hele fijne dagen, een goed en gezond 2019 en dat we elkaar komend jaar ook maar mogen blijven inspireren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Frosien wat een superleuke kaart heb je gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge en fijne feestdagen

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart is het geworden! Voor jullie ook fijne feestdagen/noflike krystdagen en in lokkich nijjier! Leuk dat je meedoet met de laatste MDchallenge van dit jaar!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi Frosien en ook fijne feestdagen...
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge kleurenuitdaging.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleuren zijn heel duidelijk terug te vinden in deze prachtige kaart! Mooi gemaakt.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Frosien!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi!
    Beste wensen voor 2019!
    Goed weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen