woensdag 28 november 2018

Mannenkaart

Dat valt in deze tijd van het jaar niet mee... druk bezig met de Kerstkaarten en dan omschakelen naar een mannenkaart. Maar het is me gelukt om hem af te krijgen, alleen de lantaarn staat wat scheef, ik heb nog gedacht maak gauw een andere kaart maar de tijd van kerstkaarten afmaken dringt ook, dus dan maar zo, denk maar zo er stond op dat moment teveel wind... Dit is hem geworden, de vorm van de kaart is van Studio Light, het klembord en daarop heb ik de volgende mallen en plaatje opgeplakt,

Achtergrondpapier, Herbs and Leaves PK9152

Plaatje Mattie`s mooiste MB0515

CR1333 basis ovaal
CR1406 koraal
CR1410 zand en gras
CR1405 touw
CR1409 net
CR1279 meeuw
LR0533 lantaarn
LR0532 anker
LR0418 touw

Deze kaart doet mee met de challenge van
Marianne Design, maak een mannenkaart
Knutsels en Kadootjes, maak een mannenkaart

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, ik wens jullie nog een fijne dag toe, groetjes Frosien

10 opmerkingen:

  1. Onwij leuk gedaan zo op de klembord.
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge herenkaart.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Frosien! Fijn dat je meedoet en ik vind het juist leuk dat de lantaarn een beetje scheef staat!
    Groetjes Suzan
    DT MD CHallengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Frosien en denk maar dat de storm die lantaarn omblaast.
    Gezellig dat je meedoet met onze mannenchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schaif stiet laif (scheef staat lief) zij mijn oma vroeger altijd in het plat Gronings. En dat vind ik bij deze kaart ook zo. Vind het helemaal niet erg dat de lantaarn scheef staat. Je kaart is erg mooi.
    Groetjes van Henriët
    DT MD CHallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zat al te wachten of je mee zou doen...leuke kaart Frosien!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'k Had deze nog niet gezien, mooie kaart geworden! En zo te zien heb jij wel meer dan 3 verschillende stansen gebruikt haha, leuk je berichtje op mijn blog! :)
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie mannenkaart, leuke combi van materialen!
    Dankjewel voor het meedoen aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie mannenkaart! Het is je toch gelukt ;-))
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen


  9. This are new articles style for you. ผลบอลวันนี้ You can find some new idea on this. ผลบอลวันนี้ It might help you to write or think some new idea.
    ผลบอลวันนี้ Thanks for sharing such a wonderful post.
    ผลบอลวันนี้ I am very glad for reading my articles.

    BeantwoordenVerwijderen