donderdag 15 januari 2015

Theelichtjes doosje

Vandaag laat ik jullie een theelichtjes doosje zien, speciaal gemaakt voor mijn oud-buurvrouw die vandaag jarig is. Vorige week was ze met haar vriend bij ons op visite en vertelde me dat ze een lichte kaart mooi vind en het liefs in het wit. Haar wensen heb ik even aan de kant gezet want in gedachten wilde ik ook graag meedoen met de challenge van Noortje-Design en ik denk dat ze dit ook wel heel erg mooi vind. Ik hoor van de week haar reactie wel, ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Achtergrondpapier is van Maja-Design en de mallen zijn bijna allemaal van Joy oftewel Noor-Design. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, groetjes en nog een fijne dag toegewenst, Frosien

12 opmerkingen:

  1. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit niet mooi vindt Frosien, het doosje is echt prachtig geworden. Wat een leuk kadootje voor haar.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooooow die is PRACHTIG Frosien, ik weet zeker dat daar je buurvrouw heeeeel blij mee zal zijn...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig doosje heb je voor haar gemaakt, Frosien. Kan me niet indenken dat ze het niet mooi vind.
    Succes met de challenge!

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Romantisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi gemaakt Frosien,
    heel mooi in deze zachte tinten, leuke binnenkant, super!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een plaatje Frosien, en theelichtjes zijn gezellig om met dit weer aan te steken. Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker weten dat je oud-buurvrouw hier erg blij mee is. Het is een schitterend doosje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Frosien wat is dit een schitteren doosje geworden. Mooi bloementoefje en leuk mallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit weer mooi gemaakt Frosien, dit zal ze vast geweldig gevonden hebben. Prachtig afgewerkt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan Frosien in subtiel roze! Dit doosje staat ook nog bij mij op het lijstje, ontzettend leuk model. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gemaakt Frosien, zelf heb ik een poosje zitten stoeien met het doosje maar uiteindelijk ook gelukt. Ik ga ervan uit dat je vorige "buuf" hem prachtig vind.

    Fijne zondag,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Frosien,
    Wat een schitterend doosje is het geworden.
    Het staat ook nog op mijn lijstje,maar weet niet of ik er nog aan toe kom.
    |Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen