dinsdag 5 februari 2013

Kom je even op de koffie?

Eindelijk weer eens een kaart van mij. Voor 14 dagen terug kreeg ik de griep te pakken. Na mij kwam mijn man en de zin in kaarten maken kwam maar niet terug. Maar vandaag, een dag van winterse buien heb ik mijn spul weer voor de dag gehaald en ik heb maar liefs 4 van deze kaarten gemaakt. Ik vond dit zo mooi geheel en deze maand heb ik maar liefs 10 kaarten nodig om te versturen wat wil je nog meer. De 60-plussers vinden deze kaart vast wel mooi. Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden. Alle creatablessen die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design en achtergrondpapier is van Papermania. We hopen tot een volgende keer. Groetjes Frosien

21 opmerkingen:

  1. Hallo Frosien,

    Nou 50 plussers vinden deze kaarten ook heel mooi hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaartjes Frosien.
    Ja, wat een grillig weer was het vandaag maar wel lekker om je terug te trekken om te freubelen :) en het resultaat mag gezien worden!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn schitterend Frosien...wat zijn die koffie/thee kopje toch leuk.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik kom graag op de koffie hoor, moet je wel even wachten tot we weer naar mijn dochter in Friesland gaan........lol. Het is nl. 250km van ons vandaan.
    Geweldig leuk kaartje,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Frosien,

    Leuke kaartjes zijn dit, door de verschillende kleuren zien ze er net weer wat anders uit...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaartjes en ook voor de 50+ hoor zoals Marrie zegt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet alleen 60+ vindt deze kaartjes mooi. Ik vind het ook 2 schitterende kaarten!!!
    Als je in de buurt woonde, kwam ik graag eens op de koffie.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes Frosien! Ik ben nog geen 35....maar vind ze toch prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Frosien, het kop en schoteltje staan ook op mijn verlanglijstje, ik vind het een supermooi kaartje geworden.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten, ik zie een andere klok:) maar deze is ook heel erg mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kaarten vinden ze vast heel mooi, want dat zijn ze ook.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitternde kaartjes heb je gemaakt erg mooie kleuren
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Frosien. Je hebt je best weer gedaan. Supermooie kaarten Leuk met de kop schotel. Ze zijn beide erg goed geslaagd. Leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaarten Frosien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zijn hele gezellige kaartjes Frosien! Je hebt er hele mooie kleurtjes bij gebruikt en dat in combinatie met je mallen, echt superleuk! Mooi dat je inspiratie weer een beetje terug komt, geeft voor jezelf ook weer een fijn gevoel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaarten Frosien! Een mooi design en mooie mallen heb je gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaarten heb je gemaakt zeg, fijn te horen dat je weer opgeknapt ben van de griep, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Frosien, dit soort kaarten zal zeker in de smaak vallen bij wat oudere mensen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaartjes Frosien, heb even op je blog rondgeneusd, zo te lezen heb je het wel druk en dan is freubelen een fijne afleiding....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen