woensdag 26 oktober 2011

Ice Tilda


Blogger doet het niet goed, dus ik probeer het nog een keer. Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reaties die ik kreeg na het winnen van den TOMIC prijs, ik ben erg benieuwd wat de geheime prijs word... Ook zag ik dat er nieuwe volgers erbij gekomen zijn, hartelijk welkom, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Voor de schaatsliefhebbers heb ik deze kaart gemaakt. Tilda op het ijs. Ook dit is weer een leuke stempel uit de nieuwe kerstserie. De achtergrond heb ik gemaakt met de cuttlebug-embossingmal de snow-dotjes en daaronder wat ijs en een rietkraag getekend. Verder heb ik achtergrondpapier gebruikt van Magnolia en Maja-design en afgewerkt met wat creatables van Marianne-design en een pons van Nellie Snellen. Ik hoop dat jullie deze kaart mooi vinden...en een reactie is van harte welkom. Groetjes Frosien

25 opmerkingen:

  1. wat een schitterende kaart heb je toch weer gemaakt Frosien.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel erg leuk kaartje
    leuke tilda

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieverd is deze tilda toch aleen haar oorwarmers zijn al (hart)verwarmend!!!

    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs bij TOMIC.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende winterkaart Frosien! Leuk met de lantaarn en de bomen erbij.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Frosien,

    Wat een leuke kaart ik vind deze stempel super leuk mijn kleindochter zit op kunstschaatsen dus je begrijp wel dat ik deze ook heb en ik heb er al een kaart mee gemaakt moet hem alleen nog posten.
    Maar die van jou vind ik ook super hoor.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Frosien,
    Prachtige kaart geworden,Wat een schattige stempel is dit he.Gefeliciteerd met je prijs,heel leuk voor je.
    Ik heb hem ook gekocht ,maar nog geen tijd gehad om er iets mee te doen,Op het ogenblik veel verenigingswerk en heb een workshop gegeven en volgende week weer.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Frosien,

    Mooie kaart en ja ik ben een schaatsliefhebber, maar dan iets andere kleding en klapschaatsen, ha ha. Maar dit stempeltje heb ik wel daarom ook gekocht.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kaartje weer frosien.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Frosien,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje Frosien!
    De lantaarn springt er lekker
    uit zo in het rood!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd met je prijs Frosien!
    Deze kaart is ook een super mooie! Wat een leuke Tilda en wat heb je een mooie achtergrond gecreëerd! Super mooi met de lantaarn en bomen erbij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje!
    Heel lief plaatje!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst gefeliciteerd met je prijs!! Prachtig winterskaartje, leuk het Tildaatje op de schaatsen. De lantaarn en de dennebomen staan er erg mooi bij.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Frosien. dat heb je schitterend gedaan. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAt een superlief kaartje !!! Ik vind deze stempel zooooo mooi!!!! Hij ligt bij mij ook klaar om ingekleurd te worden!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt,die stempel is geweldig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Frosien, van harte met je overwinning bij TOMIC ik ben zo benieuwd wat je krijgt toegestuurd! Dit kaartje is ook weer helemaal geweldig meis! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Frosien
    Heel leuk zeg, het lantaartje is ook zo schattig.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart!! Weer dat leuke lantaarntje gebruikt!! De kerstboompjes zijn ook mijn favoriet!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allereerst van harte met je prijs. Had het inderdaad gezien op het blog dat je gewonnen hebt. Super toch. Ben benieuwd wat je krijgt....
    Wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt met deze mooie stempel. Vind de stempels eigenlijk allemaal wel erg mooi deze keer.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtige kaart Frosien wat is ze leuk he die stempel het is moeilijk te kiezen dit keer

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ERg mooie kaart, leuk met die lantaarn. Deze tilda is ook weer erg leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog gefeliciteerd met je prijs, en je kaartje is weer supermooi Frosien,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg mooi gedaan Frossien.
    Ik ben gelijk volger bij je geworden, want je blog ziet er perfect uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen