maandag 28 november 2022

Kerst tafereeltje


Daar ben ik weer na een periode van spanning en blijdschap. We hebben onze boerderij verkocht en dat bracht veel spanning met ons mee, maar we mogen ook een mooi huis in een heel andere omgeving  weer kopen en daar zijn we ook heel blij mee. Wij gaan in de buurt wonen waar mijn voorgeslacht vandaan kwam.  Eind januari krijgen we de sleutel... Nu we alles wat op een rijtje hebben krijg ik ook weer zin in kaarten maken. 

Deze tafereeltje doet mee met de challenge van Marianne Design, de volgende mallen heb ik hiervoor gebruikt:

COL1515 car bij Marleen

COL1502 Eline`s artic bear

LR0556 Forest trees

LR0555 Scandinavian houses

LR0493 Horizon snowy mountains

LR0379 Pine Tree

PS8131 Anja`s traingle card


Ik hoop dat jullie deze kaart mooi vinden.




Nu we het toch over tafereeltjes hebben, deze kaart heb ik verschillende van gemaakt voor de herfst jarigen, de jarigen van oktober en november, helaas kwam er geen geschikte challenge voorbij en toch wil ik jullie deze laten zien.... groetjes Frosien

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verkoop van jullie boerderij Frosien en met alle veranderingen die op komst zijn. Je laat een mooi kerst-tafereeltje zien maar ook je herfstkaarten zijn heel mooi uitgewerkt. Veel werk maar dan heb je ook iets moois.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk wintertafereel Frosien, gefeliciteerd met de verkoop van de boerderij,
    bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt ondanks alle spanning.
    Gefeliciteerd met de verkoop en succes met de verhuizing.
    Leuk dat je meedoet met onze winteerse challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje is het geworden. Gezellig winters.
    Leuk dat je mee doet met de Challenge "Winter tafereel"
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.

    BeantwoordenVerwijderen