woensdag 9 juni 2021

Voor het 50 jarig bruidspaar

Mijn blog is niet niet opgeheven, ik probeer weer eens een kaartje te posten. Het is zo lang geleden maar ik maak nog steeds wel kaarten hoor. Soms laat ik wat op facebook zien maar ook niet alles. Het leek me wel eens weer leuk om mee te doen met de challenge van Marianne Design en dit is mijn uitwerking:
Dutch doobadoo A5 470.713.710 Vogelhuisje Col1492 duiven LR0697 bloemetjes LR0192 takjes (leaves) LR0545 blaadjes CR1282 cijfers PK9174 achtergrondpapier Ik hoop dat jullie deze mooi vinden, een fijne dag nog, groetjes Frosien

7 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart Frosien! En wat fijn dat je weer meedoet!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gaaf vogelhuisje met de vogeltjes Frosien.
    Leuk geheel.
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart! Leuk je weer op Blogger te zien

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk vogelhuisje voor tortelduifjes.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi deze kaart met de (verliefde) vogeltjes
    Gezellig dat je meedoet met de "50" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart met de vogeltjes voor de challenge!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen