maandag 23 maart 2020

Beterschap

Ik heb weer een kaart gemaakt die ik graag met jullie wil delen. Bij de challenge 244 van Marianne Design word een kaart gevraagd
met de sketch die hun voor ons gemaakt hebben. Dit is mijn uitwerking en dit zijn de materialen die ik daarvoor gebruikt heb:

PK9167 French Antiques achtergrondpapier
EWK1273 French Antique herbs, plaatje
LR0648 blue bell circle
LR0510 strawberrie
CS1028 stamps en dies mini labels NL

Deze kaart doet mee met de challenge van Marianne Design, gebruik de sketch

Ik wens iedereen nog een fijne dag toe, groetjes Frosien

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit beterschapskaartje Frosien ...Zo leuk met die heerlijke aardbeien erop...Ik heb toevallig ook de sketch en dezelfde stans gebruikt als jij vandaag...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt met de sketch Frosien!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De schets kwam me al bekend voor! Een prachtige beterschapskaart heb je gemaakt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met de zomerkoninkjes.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toppie met de aardbeien, mooi kaartje.
    Leuk dat je mee doet met de challenge "sketch".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje Josien, met heerlijke zoete aardbeitjes!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen