dinsdag 14 mei 2019

Betterskip!

Het heeft weer even geduurd maar ik kom weer terug met een kaart die ik graag met jullie wil delen. Een paar weken terug is een voor mij bekende kaartenmaaktster getroffen door een beroerte. Zij maakt zelf hele mooie kaarten met fijn borduursel erop maar voor haar heb ik deze kaart gemaakt met wat nieuwe materialen van deze maand. De mallen die ik hiervoor gebruikt heb zijn:

Vorm is een mal van Dutch Doobadoo

LR0594 Tiny`s boats
LR0595 Tiny`s sea gulls
LR0597 Tiny`s beach jetty
LR0360 Tiny`s grass
LR0418 ropes
CR1409 Tiny`s visnet
CR1406 Coral
CR1363 schelpen

CS0983 stempel friese woorden

MB0180 plaatje Mattie`s mooiste, boats

PK9162 achtergrondpapier, Ocean adventure

Deze kaart doet mee met de challenge van Marianne Design, maak een maritiem kaart

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, ik wens jullie nog een fijne dag toe, groetjes Frosien

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi beterschap kaartje heb je gamaakt, zal ze vast waarderen.
    Gezellig dat je mee doet met onze maritiem challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt Frosien! Leuk dat je meedoet met de challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele mooie maritieme kaart gemaakt voor die mevrouw Frosien. Zij zal dit zeker weten te waarderen. Mooi zoals je de verschillende stansen hebt gecombineerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Frosien. Zal zeker gewaardeerd worden.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW Frosien!
    Wat een schitterende maritieme kaart heb je gemaakt!
    Superleuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie creatie Frosien en hij komt goed terecht, succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi doorkijkje. Mooi gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Frosien,
    Ik kom je hier bedanken voor je schitterende verjaardagskaart echt heel mooi gemaakt ik vind het modelletje ook zo gaaf. Ik ben er super blij mee en je hebt me er ook inspiratie mee gegeven. Hartelijk bedankt ervoor.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Frosien!
    Leuke mallen en mooie combinatie!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een mooie kaart is dat. Ik wil ook kaarten maken. Wanneer is de eerst volgende challenge? Wie weet het misschien?

    BeantwoordenVerwijderen