woensdag 27 februari 2019

Hartjes kaart

Er zijn ook zo weer 14 dagen om.. Je bent begonnen met een kaart en dan wil het maar niet af komen, ik zag verschillende hele mooie kaarten voorbij komen en dan denk je bij jezelf, zoiets had ik er ook wel van kunnen maken en dan vind je ineens je eigen kaart niet zo leuk meer. En daar ligt je kaart half af... en de woensdag komt steeds dichterbij. En nu is het woensdag en wil je toch graag meedoen dan maak je hem af. Helemaal tevreden ben ik niet maar afijn... deze kaart voldoet wel aan het onderwerp, maak een kaart met heel veel hartjes.
Plaatje, achtergrondpapier, mallen, stempel, alles is van Marianne Design... Ik kan alleen maar zeggen het is 100% Marianne Design..
Ik heb een goed gevoel bij deze challenge van Marianne Design, waar deze kaart aan mee doet, hier worden weer nieuwe DT-ers gevraagd, superleuk! Ik hoop dat er weer leuk spontane dames erbij komen die ons laten inspireren. (en dames, komen jullie er niet uit, je mag mij altijd vragen hoor!)  Verder wens ik iedereen nog een fijne dag toe, groetjes Frosien

5 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie kaart geworden Frosien! Succes met de challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Frosien! Heel warm en leuk met de Friese tekst :)

    Groeten Marjolein

    P.S. Dank je wel voor je lieve reactie op mijn kaart! Ik ga er spontaan van blozen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij kun je echt wel tevreden zijn over deze kaart. Leuk modelletje en zeker genoeg hartjes.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kaart is het geworden!!
    Prachtig ook met die Friese tekst!!

    BeantwoordenVerwijderen