donderdag 6 december 2018

Noflike Krystdagen en een Lokkich Nijjier

Toen ik bezig was met deze kaart, dacht ik op een gegeven moment, zouden de designers zelf wel helemaal aan de opdracht voldoen want met deze sketch en mallen erbij is de kaart gauw te vol! Bij twee van hen deed de link het niet, maar bij de anderen wel. Er was er eentje bij die niet helemaal voldeed, maar toen dacht ik, ik heb geen kerstballetjes gebruikt, maar daarvoor in de plaats drie zilverkleurige sterren aan de rechterkant van de kaart. Ik denk dat deze wel goedgekeurd word, wij wachten maar weer af hoe hun reacties zullen zijn, ik doe in ieder geval weer mee met hun challenge  en het was deze keer weer een leuke opdracht met 100% Marianne Design.


Deze materialen zijn voor deze kaart gebruikt:

CR1343 Chrismas Bells
CR1447 stars
CR1293 stars semi circle
PK9138 Canadian Fall
CS0983 stempel Fryske wurden
CA3122 glitter paper
MB0132 3D plaatje van Mattie

Deze kaart doet mee met de challenge van Marianne Design, maak een kaart volgens hun sketch.

Ik wens iedereen nog een fijne dag toe, groetjes Frosien

12 opmerkingen:

  1. Hallo Frosien, ik vind je kaartje heel mooi hoor! Ik weet dat de link naar mijn blog niet werkt, ik heb het al doorgegeven.Fijn dat je meedoet hoor!
    Groetjes Suzan
    DT MD CHallengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een mooie uitwerking van gemaakt Frosien. Mooie kerstkaart met die feestelijke sterren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterende kerstkaart Frosien...De sketch heel mooi uitgewerkt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de kaart prima! Naar mijn idee hoef je een schets niet altijd letterlijk te volgen maar kan je er soms ook je eigen draai er een beetje aan geven.
    De link naar de blogs van Suzan en mij doet het ondertussen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie uitwerking van de sketch, de sterren is een prima alternatief voor de kerstballen op de sketch! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje niks mis mee...
    Geweldig dat je mee doet met onze challenge sketch.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je er mee gemaakt Frosien en die sterren kan prima, je hoeft de sketch niet letterlijk na te maken maar hij moet herkenbaar zijn.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellige kaart, ik heb 3 bomen ipv 3 kerstballen. Volgens mij mag je daar wel creatief in zijn.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk deze kaart met label Frosien. Alles erg mooi gecombineerd. Alvast een gezellige dag morgen. Gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, hoor hij kan wel meedoen. Prachtige kaart is het geworden!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen