woensdag 5 september 2018

Goede Feestdagen

Vandaag laat ik jullie mijn eerste kerstkaart zien, gemaakt met de nieuwste mal van Anja van Laar. Wat een topper is deze mal, ik mag hier zo graag mee werken. Deze kaart heb ik als ondergrond de mal LR552 , Anja`s lady folding die in de witte kleur uitgestanst. Daarboven heb ik de bewerkte malvan LR0552
 uitgesneden op designpapier van Swedisch Winter PK9159. De cirkel en stars stans CR1447 heb ik 2 keer uitgestanst in het wit en in het Miror en de sterretjes uit de Miror uitgeknipt en opgeplakt. Het plaatje is van Mattie`s mooiste Winter MB0177 en verder afgewerkt met de volgende mallen:
LR0556 Forst trees
LR0438 Petra`s Larix
LR0412 pontesia
LR0550 Tiny`s Larix
LR0286 denneappels
CS0861 clear stamps van Anja van Laar
Col 1325 banner

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, deze kaart doet mee met de challenge van Marianne Design, maak een Kerstkaart. Iedereen nog een fijne dag toegewenst, groetjes Frosien

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kerstkaart Frosien! Zo mooi met het hertje!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty Frosien.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Frosien. De mal is erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit. Heel mooi met die gouden sterren.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen