donderdag 14 juni 2018

Sea you at the beach?

Vandaag gaat er weer een nieuwe uitdaging bij Marianne Design Challengeblog van start.  Deze keer mocht ik gastdesigner zijn, wat ik heel erg leuk vond en ik kreeg de opdracht van maak een Maritiem kaart denkend aan zon zee strand, schelpen enz. Een leuke opdracht waar iedereen wel wat mee kan. Ik heb een tunnelkaart gemaakt en de volgende materialen zijn hierbij gebruikt:

Plaatje, Mattie`s mooiste MB0166
Achtergrondpapier Nautical PK9133
Stempels CS1007

Mallen:
LR0532 reddingsboei en anker
LR0533 lantaarn
LR0535 richtingsbord
LR0417 stuurwiel
LR0418 touw met knopen
LR0230 schelpen
CR1405 opgerold touw
CR1409 net
CR1442 randmal
CR1477 meeuwen
CR1279 meeuw

Ik hoop dat dit een mooi voorbeeld is voor jullie, alvast veel succes toegewenst en tot een volgende keer, groetjes Frosien

2 opmerkingen:

  1. Schitterend Frosien wat is dit weer mooi gedaan. Die frisse rode kleur vind ik ook super gedaan.
    Mooi hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart heb je als voorbeeld gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen