donderdag 24 mei 2018

Tunnelkaart

Genieten jullie ook allemaal van dit mooie weer, ik wel... Samen fietsen we weer heel wat af, elke keer een route van 50-60 km en dan in een andere omgeving, en wij genieten daar heel wat van. Maar de verjaardagen gaan ook door, eerlijk gezegd wil ik iedereen wel een mooie eigengemaakte kaart sturen, maar met dit mooie weer komt daar zo weinig van. Deze kaart is wel af gekomen en dit was weer een leuke opdracht bij de challenge van de Egel, maak een kaart in de kleuren zwart wit met een heel klein ander kleurtje erbij. Dit is mijn bijdrage en ik hoop dat het bij jullie in de smaak valt. Patroon is een tunnelkaart gezien bij Live bij Jenine en al het papier wat ik gebruikt heb zijn `oudjes`. Ik wens jullie een fijne dag toe, groetjes Frosien

3 opmerkingen:

  1. Het is een pláátje Frosien. Heel mooi gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi kaartje Frosien...een super gaaf modelletje en zo leuk met dat tintje groen erbij...KNAP gedaan...
    en nog veel fietsplezier...de komende week beloofd het weer daar weer heel goed voor te worden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is geweldig mooi Frosien. Super leuk model en wat past dat zwart/wit dan natuurlijk super bij een kaart met koeien. Dat groene randje doet me dan denken aan het gras waar ze in lopen natuurlijk. Top gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen