donderdag 1 februari 2018

Vogelhuisje

Even een kaartje tussendoor... deze kaart kon op dit moment niet in een challenge groep geplaatst worden maar toch vond ik dit idee wel leuk. Ik heb van een Dutch Doobadoo mal het huisje een vogelhuisje gemaakt. de onderkant heb ik 2 cm verlengt zodat het wat langer werd. Dit zijn de mallen die ik daarvoor gebruikt heb, allemaal van Marianne Design:

CR1331 en CR1360 cirkels
CR1348 hout
CR1374 daarvan de tak en blaadjes
CR1414 strik
CR1419 ronde takkenbos
LR0206 klimop
LR0456 vlinder

Achtergrondpapier: Rustic Wood
Plaatje: Lapland nummer 19

Ik wens iedereen nog een fijne dag toe, groetjes Frosien

1 opmerking:

  1. Wat een mooi vrolijk kaartje Frosien, zo een lief vogelhuisjesmodel...en zo gaaf die leuke tag erin...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen