dinsdag 2 januari 2018

Iedereen de beste wensen voor het Nieuwe Jaar

Het jaar 2018 heeft zijn intrede gedaan. Ik hoop dat dit voor mij een creatief jaar zal worden , de start is in ieder geval weer goed... Afgelopen zaterdag heb ik deze kaart ingeleverd bij Marianne Design. Ze hadden daar een hele mooie wedstrijd van  wie kan de meeste mallen gebruiken op een kaart. In de loop der jaren zijn er zoveel mallen uitgekomen, ik heb zowel mijn oudste als mijn nieuwste mal hiervoor gebruikt. Het is een Boxcard geworden, de basis met een Marianne mal is in ieder geval gelegd en dit zijn de mallen die ik allemaal gebruikt heb op  de kaart. Hoe vinden jullie deze kaart?

LR0136, dennenboom
LR0244, hulsttakje
LR0283, horizon pinetrees
LR0360, Tiny`s grass
LR0377, elands
LR0378, spar
LR0437, Petra`s twigs
LR0438, Petra`s larix
LR0440, knitted mittens
LR0443, Austrian vilage
CR1288, Tiny`s winter village
CR1287, Tiny`s Pinetrees
CR1335,Snowflakes
CR1338, Tiny`s trees oak
CR1343, christmas bells
CR1345, ice crystals arche
CR1347, Boxcard
COL1325, banner
COL1330, Christmas Village decoration
COL1415, Eline`s sleigh
COL1437, Eline`s mice
COL1438, Eline`outfits
COL1439, Eline`s christmas decorations
COL1440, Eline`s Village decoration

Achtergrondpapier is PK9142, Apres Ski

Deze kaart doet mee met de wedstrijd van Marianne Design , de Mega maxi mallen wedstrijd
Marianne Design Divas. Alles geht mit Marianne Design +Option Weihnachtszeit
De Egel, iets ouds, iets nieuws, hierbij mijn oudste en mijn nieuwste mallen

3 opmerkingen:

  1. helemaal leuk is deze geworden ! zoveel op te zien, zoveel details !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje Frosien. En nog veel werk maar het blijft leuk met de mallen puzzelen. Nog Gelukkig en creatief Nieuwjaar voor 2018
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag deze kaart al ergens voorbijkomen, en vind hem zo mooi! Zoveel mallen en dan ook nog een prachtig geheel ervan gemaakt! Super!

    BeantwoordenVerwijderen