dinsdag 17 januari 2017

One layered card

 Er is weer een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes en de opdracht luidde, "maak een one layered card". Zelf had ik hier nog nooit van gehoord maar je mag er niets bij opplakken, dus alleen stempelen en inkleuren. Inkleuren is niet echt mijn ding maar ik ben er toch mee aan de slag gegaan en dit is mijn resultaat, en bij deze nog, bedankt voor de mooie prijs die ik van jullie heb mogen ontvangen, het was echt een verrassing, hier ben ik heel erg blij mee

 en ik hoop dat jullie deze kaart mooi vinden, een fijne avond nog, groetjes Frosien

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi je one layered kaartje Frosien...en dat is je perfect gelukt ...
    gefeliciteerd met je mooie prijs, daar gaat vast weer wel wat moois mee gemaakt worden!!!

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frosien,
    ik vind je kaart beeldschoon! En als inkleuren je ding niet is moet je het toch vaker doen, want het is perfect!
    Dank je voor het meedoen bij ons van K&K. En die prijs is inderdaad supergaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ligt je wel Frosien. Net wat GerJanne zegt...vaker doen. Hij is prachtig!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Blij dat je de prijs mooi vindt.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stempel en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen