dinsdag 18 oktober 2016

Herfst

Dit is lang gelden dan ik mijn laatste kaart gepost heb.... De avonden worden weer langer en ik heb weer zin in,. Ik begin met deze herfstkaart. Tineke van der Linden is vandaag jarig en van mij krijgt ze deze herfstkaart. Deze herfstkaart is gemaakt met een patroontje van HobbyVision en de materialen die ik gebruikt heb zijn allemaal van Marianne Design. Het lijk me ook leuk weer om de draad weer op te pakken met de challenges en deze kaart doet mee met de challenge van

Anma Creatief - herfst
Marianne Design Divas - natuur
Marianne Design Kreadivas - natuur

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, een reactie is altijd welkom, groetjes Frosien

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Frosien, weer leuk je hier terug te zien!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit herfstkaartje Frosien...zo leuk met die tag erin...en Tineke zal die vast heel leuk vinden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai frosien

    mooi dat je er weer zelf bent
    en hele mooie kaart
    anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is lang geleden dat je er een kaart erop hebt gezet.
    Een hele leuke herfstkaart heb je gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi hersftkaartje en een leuk idee met de tag. Gezellig dat je meedoet met de oktoberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow super prachtige MD herfst creatie, leuk dat er ook een deel uischuift.. fijn dat je meedoet bij de Marianne Design Divas challenge , tot de volgende MD creatie, succes lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen