donderdag 14 januari 2016

Jou`re not old jou`re Vintage

Morgen is oud-buurvrouw Klaske jarig. Klaske maakt ook altijd mooie kaarten en verstuurd er altijd heel wat. Van haar partner kreeg ik een mail of ik het aan iedereen door wilde geven dat ze jarig was, zodat ze op haar 65-e verjaardag verrast werd door vele mooie kaarten. Hebben jullie ook een mooie kaart over,  stuur me dan even een mailtje, dan geef ik jullie haar adres, ze zou het heel erg mooi vinden. Ik heb voor haar deze kaart gemaakt. Gemaakt met het patroon van Be Challegned op  Facebook. Achtergrondpapier is van Maja-Design evenals het plaatje. De vorm van paars naar groen is uitgesneden met een stans van Crealies. De swirl is een Doo-hickey, hedera takjes van Elisabeth Craft, bloemen van Joy Crafts evenals de tekst en de grote ovale stans achter het plaatje van Marianne Design evenals nr. 65.
Deze kaart doet mee met Be Challenged via Facebook , gebruik hun patroon
Hobbywinkel de Egel, gebruik een mooie tekst.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, iedereen nog een fijne dag toegewenst, groetjes Frosien

6 opmerkingen:

  1. Prachtig verjaardagskaartje Frosien heb je gemaakt met het leuke BeCallenged patroontje...en hele leuke stansjes erop....de klimopblaadjes voorop lijken net echte...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart heb je voor Klaske gemaakt Frosien! Heel mooi model ook :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart Frosien.
    Daar zal je buurvrouw blij mee zijn.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Frosien, maar toch niet voldoende
    voor onze challenge, de tekst moet wel echt een blikvanger zijn, maar dat zijn de plaatjes
    op dit kaartje....
    Hoop dat je nog een keer meedoet !
    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen