woensdag 26 augustus 2015

Designer of the month 8


Deze keer heb ik een wat eenvoudiger kaartje gemaakt. Het is een vierkante kaart geworden van 15 bij 15. Daarboven komt een beige cardstok van 14,5 bij 14,5 cm en daarboven achtergrondpapier van Pretty paper blocs, Rustic Wood. De gebruikte mallen zijn:

LR0372 paddenstoelen
LR0373 eikels
LR0375 boom
LR0380 crocet
Col 1373, school lei
Stempel is van Studio Light

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, ik wens jullie nog een fijne dag toe, groetjes Frosien

9 opmerkingen:

  1. Alweer een schitterende kaart Frosien. Je hebt wel heel veel inspiratie hoor. Je hebt al een hele serie prachtige kaarten gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In al zijn eenvoud is dit toch wel heel erg mooi hoor. Prachtig zijn die herfstspulletjes van MD.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zoals je deze kaart met dat schoolbordje hebt gemaakt Frosien. Deze kaart heeft gewoon niets méér nodig...mooi zoals hij is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje Frosien....wat een leuk detail is dat schoolbordje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met het schoolbordje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige verjaardagskaart Frosien! Heel mooi het schoolbord met de tekst en het houten DP! De paddenstoelen, de eikenbladeren en de boom passen er zo mooi bij :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt.
    Eenvoudig of niet!!
    Ik vind hem super.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Frosien,
    Ik zie dat je designer of the month bent bij Marianne, wat ontzettend leuk en wat een eer! Ik ben natuurlijk al je kaartjes terug gaan kijken en wat een juweeltjes zitten erbij! Gave modellen en materialen en het ziet er super verzorgd uit allemaal! Heb zitten genieten bij je!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen