donderdag 26 februari 2015

Een winterse mannenkaart

Weer een mannenkaart zullen jullie wel denken. Tja, aankomende zaterdag is een neefje van ons jarig en die zit in de leeftijd van 15 jaar en wat voor plaatje past bij hem. Ik heb maar gekozen voor een schaatser, ik weet dat hij van schaatsen houd.  Eerst zou dit plaatje op de schaats van Dutch Doobadoo geplaatst worden, maar met de rand erbij was het effect weg. Toen heb ik de sketch erbij gehaald die in Noor-Design stond en daarmee deze kaart gemaakt. Alle mallen die ik gebruikt heb zijn van Noor-Design en achtergrondpapier is van Maja-Design. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, nog een fijne dag toegewenst, groetjes Frosien

Deze kaart doet mee met de challenge van
 Scr@p-cards, gebruik gestanste letters,
WLVC, mannenkaart
Noor-Design, sketch it

13 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Frosien en mooi hoe je je mallen gebt gebruikt. De ijspegelrand aan de zijkant vind ik ook heel leuk gevonden.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker winters!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet altijd zo van jou mannenkaarten Frosien, dus mij heb je weer blij gemaakt hoor vandaag ;-)
    Tenslotte is het nog winter en kan dit best als verjaardagskaart. Leuk dat je neef een schaatsliefhebber is, dan vind hij deze kaart vast super.
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC en Scr@p-Cards!

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebrt er weer een prachtige kaart van gemaakt, Frosien.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mannen/jongenskaartenvind ik nooit makkelijk en zeker niet voor die leeftijdsgroep, maar ik vind dit kaartje echt wel geslaagd hoor.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart,Frosien.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje voor iemand die van schaatsen houdt Frosien....prachtig al die winterse accentjes....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk deze kaart met schaatser voor je neef Frosien! Goed gedaan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOO wat is dit een mooie mannenkaart. En nu is het niet is de eenzame fietser, maar de eenzame schaatser. Een prachtig winters plaatje. Gezellig dat je weer meedoet aan de challenge van WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Frosien,
    het ziet er heerlijk winters uit, leuk plaatje en mooi afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige mannenkaart Frosien! Mooie materialen, prachtige details echt super :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie mannenkaart. leuk met het plaatje van de schaatser er op. Mooie mallen heb je gebruikt .
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Frosien wat een leukerd en dit plaatje.... Prachtig
    En
    Wat mooi afgewerkt met alle mooie mallen. Groeten. trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen