zaterdag 8 september 2012

Tom en Tilly

Dit keer laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor mijn buurmeisje. Gisteren trad zij in het huwelijk en bij hun kaart zat een bericht van de ceremoniemeesters of iedereen een kaart in wilde leveren met een verhaaltje , een wens of.. Deze kaart heb ik voor hun gemaakt met een wens erin, dat we hopen (beleven, dat weten we niet) dat ze over 25 jaar, nog net zo gelukkig zijn met elkaar. Een leuke stempel met als achtergrondpapier van Magnolia.

Nog even dit, van de week heb ik weinig gereageerd op jullie mooie kaarten, ik had even daar geen tijd voor. Hopelijk volgende week weer.
                                                                                                                                                                           

12 opmerkingen:

  1. Hallo Frosien,
    Wat een prachtige en toepasselijke kaart.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel mooi kaartje
    mooi gekleurd

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart Frosien! Leuk is deze digi voor deze gelegenheid.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee van de ceremoniemeester!
    'n Betere stempel had je er niet voor kunnen gebruiken. Top!
    gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje
    en een hele toepasselijke stempel

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig kaartje!
    Heel leuk voor een jong stel.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi Frosien. Leuke stempel ook.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en erg leuke stempel.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje heb je gemaakt Frosien.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart Frosien en wat een leuk en originele idee en zo te wensen dat ze na 25 jaar zo zullen zitten. Heel mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen