vrijdag 20 januari 2012

Voor jou...


Vorige week kreeg ik met de post wat leuke afdrukjes van Tineke http://tinekeskaartenhoekje.blogspot.com/. Daar zat ook deze mooie afdruk bij. Tineke, langs deze weg zeg ik je nomaals bedankt, ze zijn erg leuk. Bij deze kaart moest ik nog even wennen aan de kleur. Het lijkt ze voorjaarsachtig met die gele kleur erbij en de winter moet eigenlijk nog komen. Gisteravond zat er zelfs nog onweer in de lucht, misschien komt er nog een strenge winter achteraan? We wachten maar af... Deze kaart doet mee met 2 challenges, nl. bij de TOMIC http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com/, die had een sketch en je moest stof bij verwerken, ik heb daarvoor een stukje borduurstof gepakt en er wat bij opgeborduurd, dat paste mooi als opvulling in dat hoekje. En bij de Dutch Magnolia Chickies Challenges http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.com/ word gevraagd een kaart met bloemen en knopen. Dit achtergrondpapier is van Maja- Design. Ik wens jullie nog een fijne dag toe en ik hoop dat jullie weer reacties kunnen plaatsen want blogger is de laatste weken wel erg vervelend (mijn excuses dat het bij jullie ook niet altijd lukte, velen zitten met hetzelfde probleem). Groetjes Frosien

33 opmerkingen:

  1. Hoi Frosien!
    Wow wat heb je dat leuk gedaan met het geborduurde tekstje! Je kaart is prachtig in z'n geheel en doet inderdaad denken aan het voorjaar! PP had het over een verlengde herfst i.p.v. winter. Op dit moment schijnt het zonnetje in ieder geval.

    Fijn weekend!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi kaartje heb je weer gemaakt, en eindelijk lukt het me weer om een berichtje te plaatsen. Mooi papier heb je ook gebruikte
    liefs LIa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijk kaartje
    van mij mag de zomer komen hoor
    maar heel erg mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi zomers kaartje Frosien, heerlijk. Ben geen wintermens dus van mij mag de zon komen hoor, lekker.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi frosien
    eindelijk is het eens een keer gelukt om een bericht bij je achter te laten
    je heb een hele mooie kaart gemaakt
    en als je meer afdrukjes nodig heb van deze stempel ik heb de stempel ook hoor dus roep maar
    groet riadesign

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, krijg er een lekker lentegevoel van.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje!
    Ook je vorige post is heel mooi!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om zilke post te krijgen toch??
    WAt een lief kaartje heb je gemaakt (heb ook een voorjaarskaartje gemaakt, gaat toch kriebelen die leuke tinten papier) en van mij mag het ook nog gaan winteren hoor heerlijk!!!

    Super dat geborduurde stukje kaaslinnen!!!

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk om jouw kaartje te zien met de mooie lente kleurtjes Frosien! Ik hou van de lente en zomer... maar voor de winter zou ik wel graag vriezend weer met een zonnetje hebben...
    Heel leuk met het borduurrandje!
    Fijn dat je nu ok zelf (en anderen) je reacties weer kunnen lezen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Frosien
    He wat fijn, ik kan bij jou ook weer berichtjes achter laten. Wat een prachtig voorjaarskaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je met het leuke stempelafdrukje gemaakt!! Leuk hoor!!
    Ik ben zelf ook al helemaal in de voorjaarsstemming met mijn creaties die ik maak.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooo, wat heb je al een lief lentekaartje gemaakt Frosien.
    Van mij mag het snel komen hoor,
    hou al niet van de winter laat staan van dit kwakkelweer wat we nu hebben.
    Maar ja, dat hebben we niet voor het zeggen.
    fijn weekend en groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Frosien
    Leuk om weer eens andere kleurtjes te gebruiken, dan de kerstkleuren, mooi kaartje.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhh Frosien, wat een supergave kaart en je afdrukje is prachtig gekleurd zeg! Heel mooi en succes met de challenges! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Frosien,
    Ja nu lukt het weer om een reactie te plaatsen.Bij je vorige kaarten niet.Maar dit is ook weer een schatje,heel voorjaarsachtig die lieve kleurtjes.Wat mij betreft mag de winter nu wel helemaal wegblijven,ik heb liever het voorjaar.Dus we wachten het maar af,want zelf regelen is er niet bij nietwaar?
    Groetjes en gezellige weekend Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje en wat mooi dat geborduurde tekstje erbij!! Succes met de challenges.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een heel lief mooi kaartje frosien heerlijk verfrissend.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een fijne afwisseling, zo'n lente-achtig kaartje in pasteltinten. Hier scheen het zonnetje vandaag en ik zag al gele krokusjes bloeien! Het is lente voor je het weet (hoop ik).
    Een heel mooi kaartje!
    Goed weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, stempeltje is ook prachtig ingekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart Frosien, leuke frisse kleuren heb je gebruikt, en een van mijn favoriete Tildaatjes.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kaart, leuk dat geborduurde stukje stof en de stempel is ook een schatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Frosien,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, super mooi.

    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtig kaartje en wat leuk die geborduurde tekst!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi kaartje!
    Heel leuk met de geborduurde tekst!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een super mooie kaart en in mooie kleuren, van mij hoeft de winter niet te komen, slaan we over en we gaan naar het voorjaar! Een hele schattige tilda en wat een leuk idee met het borduurwerkje erbij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart. Leuk de papiertjes van Maja design.
    Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. A lovely card, well put together and great details, thanks for joining us at TOMIC
    smiles
    Paola

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Kan eindelijk weer bij je reageren. Het is wat het bloggen, maar we kunnen niet meer zonder.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit een prachtig lief kaartje Frosien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg, super vrolijke kleurtjes, succes met de TOMIC liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. mooie leuke vrolijke kaart
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen