donderdag 7 juli 2011

Tilda with Big Ribbon


Dag dames, hier ben ik weer in blogland. Het is weer een tijdje geleden maar jullie moeten niet denken dat ik stil zit hoor, alleen de computer liet me wat in de steek. Maar nu zit ik achter een nieuwe en dat is even wennen dus ik hoop dat het goed overkomt. Allereerst wil ik Chantal ook nog op deze wijze bedanken voor de mooie royale candy die ik gewonnen heb en zij mij toegestuurd heeft. Hierin zat mooi papier een paar stempels, leuke bloemetjes en wat doily`s van papier. Nogmaals bedankt Chantal, je ziet wel eens wat voorbij komen.Vandaag zien jullie een kaart die ik nog gemaakt heb voor de challenge van it`s a magnolia, kan nog net op de valreep. Deze kaart heb ik gemaakt met een doily-stans, magnoliastempel Tilda with Big ribbon, wat bloemetjes van prima flowers wat ponstakjes van Martha Steward. Ik hoop dat jullie deze kaart mooi vinden en tot morgen want dan plaats ik een kaart bij it`s a Magnolia omdat ik daar gastdesigner ben. Oant morn.

21 opmerkingen:

  1. een prachtig kaartje frosien, heel mooi ingekleurd en je bloemen zijn ook geweldig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Frosien,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Frosien, super model, mooi gekleurd en prachtige bloemen!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, heel leuk met die doily en schitterend bloemen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een schitterende hart-easelkaart Frosien!!! Mooi zijn de bloemen..
    Gefeliciteerd met je candy. Veel plezier ermee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje heb je gemaakt Frosien. Leuk dat je meedoet met de challenge van IAMC, veel succes.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kaart Frosien en wat een leuke dingen heb je te vertellen!!! Heerlijk ik kijk uit naar morgen!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, nu kan ik hem zien. Hij is heel mooi geworden. Super bloemen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi,

    wat een schitterend kaartje zeg!! Héél mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende kaart
    geweldig ik dacht ff dat het een doosje was
    moest goed kijken
    heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kaartje Frosien!
    De doily is ook zo leuk om een easelkaart
    mee te maken hè.
    groejes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi

    wat een schitterend kaartje!

    ik vind die mal super erg mooi gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje, de hartvorm vind ik echt supergaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een heel mooi kaartje heb je gemaakt, leuk model eens weer iets heel anders, dit heb ik nog niet veel gezien
    aliefs LIa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart heb je hiermee gemaakt, super hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Frosien,
    Een prachtige kaart! De stans heb ik inmiddels ook gekocht maar nog niets mee gedaan. Nu staat het kaartjesmaken sowieso wat op een laag pitje bij mij.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh wowwww Frosien,wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart Frosien,en die hartjes mal is echt super mooi.
    Bij mij staat hij nog op het verlanglijstje hoor.

    Groetjes fijn weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wouwww wat is dit prachtig zeg
    Super mooi
    Liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen