donderdag 24 februari 2011

Sherwood Edwin


Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn jongste tante-zegger die a.s. maandag jarig is. Het is weer de stempel Sherwood Edwin geworden. Nu heb ik voor al mijn 3 neefjes deze stempel gebruikt. Ze gaan allemaal nog naar de lagere school dan kan dit nog wel. Het achtergrondpapier is van S.E.I en er zit nog een strookje achter van Eline`s huis. Verder heb ik wat knoopjes een veertje een stempeltje en een pons gebruikt.Ik hoop dat jullie deze kaart mooi vinden en tot een volgende keer.

16 opmerkingen:

  1. Hoi Frosien, wat een leuke jongenskaart heb je gemaakt. Heel leuk detail met de veer erop!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart voor je neefje Frosien!!
    En leuk met de veer erbij ;)
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Frosien,

    Hele leuke jongenskaart! En ik zeg het ook nog een keer, leuk met die veer erbij.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een super stoere jongenskaart geworden, prachtig Frosien!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wat een leuke stoere jongens kaart!

    heel leuk gemaakt!!
    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooi kaartje voor je neefje daar zal hij wel heel blij mee zijn
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje Frosien

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Frosien,
    Juist heel leuk voor die kinderen! Zullen ze leuk vinden hoor, ik vind hem ook heel leuk geworden!

    Fijne dag verder. Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Frosien
    het is een pracht kaartje echt toppie meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi frosien,
    hier ben ik weer eventjes, dank je wel voor je berichtje, bij ons hebben de kinderen nog geen vakantie gehad, het is pas in de 2de week van maart, dus ze moeten nu nog 1 week naar school, het is echt laat van het jaar, bij mijn zus en broer in Holland hadden ze wel deze week vakantie.
    En de vermoeidheid komt hoofdzakelijk van de MS daardoor ben ik zeer beperkt in mijn bezigheden. Ik wil volgende week mijn neurloog bellen voor telefonisch consult, eant ik kan pas 25 maart op consult komen en dat vind ik eigenlijk wel beetje erg lang duren.
    lief Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoere jongenskaart hoor, kan nog met gemak voor de bassisscholieren.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige jongenskaart, bedankt voor je deeelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie jongenskaart, met een echte veer!
    Je Lentekaartje is ook al zo mooi geworden. leuk met die borduurletters. (moet ik ook weer eens opzoeken) Lekker vrolijk.
    Kunnen we wel gebruiken met dit weer.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is t-ie leuk Frosien! Mooie kleuren en prachtig ingekleurd. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart, dit edwinnetje blijft ook zo'n schat. leuke blog heb je we kwamen je tegen (volgens mij bij derwent) hebben eens even een kijkje genomen, en we komen zeker nog weleens langs.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een hele leuke kaart! Bedankt voor het meedoen bij Derwents!

    BeantwoordenVerwijderen