woensdag 23 maart 2011

Oeps Tilda


Tilda laat een eitje vallen, oeps..maar eerst wil ik de nieuwe volgers hartelijk welkom heten op mijn blog. Ik hoop dat jullie met veel plezier blijven volgen en dan nog degene die bij mijn vorige kaart gereageert hebben, geweldig, zoveel reacties heb ik nog nooit eerder gehad op een kaart. Iedereen bedankt hoor. Dit keer heb ik weer 2 magnoliaatjes gemaskerd. Ze komen uit de serie a Little Yummie for your Tummy. Dit waren de stempels Ops Tilda en de Kitchen. Deze kaart heb ik weer ingekleurd met Derwent en verder wat opgesierd met wat creatables. Ik hoop dat jullie deze kaart ook mooi vinden en tot een volgende keer. Groetjes Frosien

14 opmerkingen:

  1. Oeps, heeft ze nu een ei laten vallen? Ik vind het een heel leuk geheel! Leuk kaartje voor een keukenprinces bij wie wel eens iets mislukt... (of die eerlijk genoeg is om toe te geven dat het bij haar ook niet altijd lukt)
    Mooi kaartje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hem je leuk gedaan Frosien, superleuke kaart, gave stempel van de keuken,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje Frosien, ik vind dat maskeren zo leuk!!! Hele mooie kaart geworden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief..Tilda die in de keuken een eitje laat vallen. Een leuk kaartje Frosien!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart! Deze stempel heb ik zelf ook, maar bij mij ontbreekt het eitje, haha. Het is en blijft een leuke serie waar deze stempels uitkomen.

    Gr. Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super gaaf kaartje Frosien.Ik vind dat je het maskeren geweldig gedaan hebt.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart Frosien, heel erg mooi gemaakt!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan hoor! Leuk hé zoveel reacties.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi frosien

    wat een super leuke kaart heb je ervan gemaakt!

    heel erg mooi met die stempels geweldig!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schatje Frosien en leuk wat je hebt gemaskert super mooi

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Frosien,super die stempel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart en een prachtige stempels zijn het.

    Ik heb het patroon niet van internet, maar van iemand van het clubje waar ik altijd mee hobby. Maar je zou kunnen proberen om op google bij doosjes te kijken.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Frosien,

    Wat weer een lief kaartje heb je gemaakt.
    Je vorige kaart is ook een schatje.
    Probeer alle blogs weer door te nemen, maar dat is een hele klus na een week weg zijn.
    Een fijn weekend gewenst.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi frosien
    Wat weer een lief kaartje heb je gemaakt.
    Je vorige kaart is ook een schatje.

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen